Manchester United tickets

FAQ

Veel gestelde vragen

Heb jij vragen over jouw ticket, hotel, arrangement, betaling of iets anders? Onze FAQ kan jou hierbij helpen. Bekijk onze FAQ hieronder of ga direct door naar de vragen over:

 

Algemene vragen

Wie is P1 Travel?

Het team van P1 Travel bestaat uit jonge, enthousiaste en gemotiveerde ‘event junkies’ die begrijpen dat het bezoeken van een evenement meer is dan alleen een concert of een sportwedstrijd; het is een ware beleving. Wij willen dat jouw unieke ervaring begint vóór het daadwerkelijke evenement en dat het een leven lang onvergetelijk blijft. Doordat wij officieel verkoper zijn van de grootste clubs en locaties wereldwijd, is het mogelijk om soorten officiële reispakketten en tickets voor elk evenement te leveren. Van een goedkoop toegangsbewijs tot de meeste luxe hospitality arrangementen.

Kan ik jullie bereiken als ik problemen heb?

Na de aankoop van jouw ticket kan je gebruikmaken van onze hulplijn voor noodgevallen: +31628039225. Dit nummer dient alleen gebruikt te worden op het moment dat je problemen ervaart met de gekochte tickets. Het is belangrijk om ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen van eventuele problemen met de tickets zelf of de bezorging daarvan. Deze service is 24/7 beschikbaar. Aarzel niet om contact op te nemen met ons, wij staan klaar om jou te helpen bij urgente problemen.

Zijn mijn stoelen bij elkaar?

Tickets worden verkocht per 2 zitplaatsen naast elkaar. Voor veel clubs en sporten kunnen wij meerdere stoelen naast elkaar garanderen, afhankelijk van de toewijzing die wij hebben. Daarom raden wij je aan om per categorie te kijken waar je zit. Dit staat vermeld bij de omschrijving van de stoelen. Als je meer zitplaatsen bij elkaar wenst, neem dan contact op met ons supportteam voor de beschikbaarheid en prijzen.

Is het mogelijk om in grote groepen naast elkaar te zitten?

Afhankelijk van de locatie en/of het evenement kunnen wij grote gezelschappen samen plaatsen. Neem contact op met ons team via info@p1travel.nl voor beschikbaarheid en mogelijkheden voor groepsaanvragen.

Het evenement dat ik graag wil bezoeken staat 'Op aanvraag' op de website. Wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat de beschikbaarheid van tickets opraakt op de website naarmate het event dichterbij komt. Neem contact op met ons team zodat wij de beschikbaarheid kunnen controleren bij de clubs en partners voor het desbetreffende evenement.

Zijn de wedstrijddata bevestigd?

De exacte wedstrijddatum en -tijd worden ongeveer 6-8 weken voorafgaand aan het evenement bevestigd. Het is mogelijk dat data veranderen vanwege televisierechten of bekerwedstrijden. Controleer de officiële kanalen van clubs en competities om er zeker van dat je op de juiste datum rekent.

Wat gebeurt er als een wedstrijddatum wordt verplaatst en ik niet aanwezig kan zijn?

Wedstrijden worden normaal gesproken op zaterdag of zondag gespeeld. Mocht een wedstrijd onverhoopt toch naar vrijdag of maandag worden verplaatst, kunnen we de bestelling niet kosteloos annuleren. Zorg ervoor dat je jouw tickets of arrangement boekt op een manier dat het evenement kan worden bezocht. Als een evenement 2 dagen of langer van het oorspronkelijke weekend wordt verplaatst en je niet aanwezig kunt zijn, zullen wij proberen de gekochte tickets door te verkopen. Je kunt de tickets voor de nieuwe datum natuurlijk ook bewaren. Houd er rekening mee dat de doorverkoopprijs kan variëren of lager kan zijn dat de oorspronkelijke prijs.

Mag ik teamkleding of merchandise dragen?

Afhankelijk van de locatie en de categorie kunnen de kledingvoorschriften variëren. Controleer de pagina van de desbetreffende club om er zeker van te zijn dat er geen beperkingen zijn voor kleding. Fans van het uitspelende team mogen geen uitploeg kleding dragen. De locatie kan er namelijk voor kiezen een toeschouwer hierom te weigeren. P1 Travel is niet verantwoordelijk voor iemand die probeert het stadion te betreden met uitploeg kleding of zich niet aan de kledingvoorschriften houdt.

Boeking

Kan ik ook een reis boeken met een verblijf van 1 nacht?

Wedstrijden worden vaak pas kort van tevoren vastgesteld. Hierdoor bieden wij arrangementen dan ook lang genoeg aan, zodat alle mogelijke data binnen de reis vallen. Als een wedstrijd eenmaal is vastgesteld, kan het arrangement worden ingekort tot één overnachting. Voor sommige clubs bieden we ook alleen zitplaatsen aan, zonder hotelaccommodatie.

Hoe weet ik of er tickets of pakketten beschikbaar zijn?

Alle tickets en pakketten die we op onze website aanbieden, zijn beschikbaar op het moment van boeken. De site wordt voortdurend bijgewerkt. Het kan natuurlijk zijn dat tickets of pakketten uitverkocht zijn. In dat geval biedt P1 Travel een alternatief aan of stort uw betaling direct terug.

Wat gebeurt er na mijn boeking?

Direct na een betaling ontvang je een e-mailbevestiging met een overzicht van jouw bestelling. Deze bevestiging bevat al jouw keuzes (wedstrijd, hotel, eventuele extra’s). Jouw reisdocumenten worden uiterlijk 10 dagen voor vertrek als pdf-bestand naar jou gemaild.

De inhoud van de reisdocumenten is als volgt:

Hotel
Bevestiging van het hotel, met daarin verwerkt een boekingscode en vouchers. Je kan inchecken bij het hotel op vertoon van jouw paspoort. Mogelijk wordt er ook gevraagd of je jouw hotelvouchers kan tonen.

Tickets
Bevestiging van tickets. Ook geven we aan hoe de tickets worden afgeleverd of krijg je instructies om de tickets op te halen. Als je een stadiontour hebt geboekt, ontvang je ook vouchers hiervoor.

Extra’s
Als je transfers of andere extra’s heeft geboekt, worden deze ook bij jouw reisdocumenten gevoegd.

Ik heb mijn boekingsbevestiging niet ontvangen?

Controleer eerst je ‘Ongewenste e-mail’ map. Als je de bevestiging nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met ons support team via info@p1travel.nl.

Kan ik annuleren nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Alle bestellingen zijn bindend en kunnen niet worden geannuleerd zonder schriftelijke aanvaarding van de annulering door P1 Travel. Desalniettemin zal P1 Travel in geval van annuleringsverzoek proberen jouw tickets door te verkopen in een poging om zoveel mogelijk van jouw geld terug te krijgen. We kunnen niet garanderen dat een verkoop helemaal wordt voltooid en in sommige gevallen kan dit aanzienlijk minder zijn dan wat je oorspronkelijk hebt betaald. Als je een pakket hebt geboekt inclusief hotel, kan deze boeking helaas niet worden geannuleerd.

Ik heb een fout gemaakt in mijn naam, kan ik dit wijzigen?

Ja dat kan. Wijzigingen kan je ons mailen via info@p1travel.nl en wij helpen jou hierbij. Houd er rekening mee dat luchtvaartmaatschappijen hiervoor meestal een vergoeding vragen.

Kan ik telefonisch reserveren?

Ja dat kan. Onze medewerkers helpen je graag telefonisch verder en doorlopen de verschillende boekingsstappen.

Wat moet ik doen als ik niet kan reizen vanwege COVID-19?

Tijdens de Covid-19 periode hebben we verschillende scenario’s opgesteld voor het geval je niet kan reizen of het door jouw geboekte evenement wordt geannuleerd/ achter gesloten deuren wordt gespeeld. Je vindt deze scenario’s terug in onze algemene voorwaarden en op onze Covid-19-pagina. Vanwege de Covid-19 bieden we onze P1-reisverzekering aan.

Tickets bestellen

Wat zit er bij de hospitality tickets inbegrepen?

Dit hangt af van het evenement en de geselecteerde categorie. Op de productpagina staat beschreven wat er inclusief bij de tickets zit. Voor sommige evenementen bieden we ook alleen zitplaatsen aan.

Waarom verschillen de categorieën voor dezelfde voetbalclub of locatie?

We hebben mogelijk verschillende opties voor verschillende wedstrijden van dezelfde club. We kopen meer voorraad op basis van populariteit van de wedstrijd en deze extra voorraad wijkt af van onze seizoen voorraad.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik al een boeking heb geplaatst?

Ja, als je de hoeveelheid of categorie wilt wijzigen nadat je al een boeking hebt geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons supportteam. We zullen proberen de boeking zo goed mogelijk aan te passen naar jouw behoeftes. Houd er rekening mee dat de prijzen mogelijk zijn gewijzigd na de oorspronkelijke boeking. Indien nodig worden extra kosten in rekening gebracht.

Hoe worden de tickets bezorgd?

Controleer de bezorgopties door op de bezorgknop naast de zitplaatsknop op de productpagina’s te klikken. Per ticketcategorie zijn er verschillende opties mogelijk. Verschillende categorieën kunnen verschillende bezorgopties hebben, zelfs voor hetzelfde evenement. Meestal leveren wij de tickets naar jouw hotel in de stad van het evenement, uiterlijk de avond voor de wedstrijddag. De levering wordt gedaan door lokale koeriersdiensten. Andere mogelijke bezorgopties zijn e-tickets, mobiele tickets en flash seats. De bezorginformatie kan veranderen en nemen contact op zodra wij hier meer over weten. Zorg ervoor dat je jouw e-mail van tijd tot tijd controleert wanneer je op reis bent.

Wanneer ontvang ik mijn ticket?

In het geval van papieren tickets, leveren wij de tickets bij jouw hotel in de stad van het evenement uiterlijk de avond voor de wedstrijddag. E-tickets, mobiele tickets en Flash seats worden ongeveer 1-5 dagen voort de evenementdatum verzonden. Uiteraard zullen we ons uiterste best doen om de e-tickets eerder dan 1-5 van tevoren te versturen. Dit hangt ook af van wanneer wij de tickets ontvangen.

We verblijven niet in een hotel in de stad van het evenement. Hoe kunnen we de bezorging van tickets regelen?

Neem zo snel mogelijk (uiterlijk een week voor de wedstrijd) contact op met ons supportteam wanneer dit van toepassing is op jouw bestelling. In de meeste gevallen kunnen we je een alternatieve oplossing bieden, meestal door ter plaatse een ophaalpunt aan te bieden.

Moet ik het hotel informeren over de aankomst van de tickets?

Het is belangrijk dat je jouw hotel informeert. Ze moeten weten dat jij een envelop verwacht en de receptie van het hotel moet de levering ontvangen en ervoor tekenen. Zorg ervoor dat het hotel bereid is om te tekenen en de envelop voor jou wilt bewaren. Ook moet P1 Travel weten onder welke naam de kamer geboekt is. Zorg ervoor dat je niet vermeldt dat je op tickets wacht, dit om diefstal te voorkomen. P1 Travel kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van mislukte levering als gevolg van de weigering van het hotel om de envelop namens jou te accepteren.

Wat moet ik doen als ik mijn ticket verlies?

Helaas kan P1 Travel geen terugbetaling of vervanging bieden in geval van verloren, gestolen of beschadigde tickets. Als je jouw tickets hebt ontvangen, zijn ze jouw eigendom. Zorg ervoor dat je jouw tickets in een veilige omgeving bewaart.

Heb ik de juiste tickets ontvangen?

Als je denkt dat je de verkeerde tickets hebt ontvangen, vergelijk de tickets dan met de gegevens van jouw bestelling. Mocht dit niet kloppen, neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Waarom staat er een andere naam op mijn tickets?

P1 Travel is wederverkoper van tickets voor diverse evenementen. We kopen tickets via een groot netwerk van clubs en leveranciers. De naam die je op jouw ticket ziet, is de naam van de oorspronkelijke koper. Deze informatie moet op het ticket blijven staan, anders is deze niet meer geldig. Elk ticket heeft echter een unieke barcode, waarmee de geldigheid van het tickets wordt gegarandeerd.

Verkoop je ook wedstrijdtickets buiten een pakketdeal?

Ja, voor sommige clubs en evenementen kunnen we alleen zitplaatsen aanbieden zonder dat een hotel is inbegrepen.

Is het mogelijk om een ​​rolstoelplaats te reserveren in het stadion?

Helaas is het bij veel clubs erg moeilijk om een rolstoelplaats te reserveren voor buitenlandse bezoekers. Als je een rolstoelplaats wilt aanvragen, neem dan contact met ons op en wij proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Waar in het stadion zal ik zitten?

Tijdens het boekingsproces geven we de locatie van jouw stoel locaties in het rood aan op de plattegrond. Jouw zitplaats bevindt zich in deze range of, in het geval dat er geen stoelen beschikbaar zijn, krijg je een upgrade in de vorm van een betere zitplaats. Het is ook mogelijke om de stoelen zelf te upgraden.

Prijzen

Is de prijs op de website per persoon?

Ja, alle prijzen op onze website zijn per persoon. Ze worden tijdens het boekingsproces gewijzigd, afhankelijk van jouw keuzes. Het overzicht aan de rechterkant van het scherm geeft het totaalbedrag weer en geeft je een overzicht van alle prijzen.

Zijn er extra kosten bovenop de prijs voor het ticket of arrangement?

Er zijn geen extra kosten bovenop de prijs van jouw boeking. Wij werken met totaalprijzen. Hierdoor is het eenvoudig te zien wat de tarieven precies zijn. De enige uitzondering is als je met een creditcard betaald: banken rekenen een vergoeding van 3,5% van de totale kosten van jouw boeking.

Zijn er kortingen voor studenten, kinderen of senioren (60+)?

Helaas is dit niet mogelijk. Elk persoon die het evenement bijwoont, moet hetzelfde kaartje kopen. Zelfs jonge kinderen of baby’s hebben in de meeste gevallen een kaartje nodig.

Waarom is de prijs die ik voor het ticket hebben betaald anders dan de prijs die op het ticket is afgedrukt?

De prijzen die online worden weergegeven, kunnen van dag tot dag variëren vanwege beschikbaarheid van en vraag naar evenementen. Locaties veranderen soms van prijs naarmate evenementen dichterbij komen.

Levering

Hoe ontvang ik mijn tickets?

Voor de evenementen op onze website zijn er vier soorten tickets. Afhankelijk van de locatie en/- of het evenement, zal het ticket type variëren.

Optie 1: Papieren tickets. Wij zorgen ervoor dat jouw enveloppe met tickets uiterlijk een dag voor de wedstrijd klaar ligt bij de receptie van het hotel. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om jouw accommodatie te controleren om een veilige levering te garanderen. In het geval dat het niet mogelijk is om te bezorgen op jouw accommodatie in de stad van het evenement, kunnen we het pakket op tijd naar jouw huisadres sturen of een overdracht regelen met een van onze lokale koeriers.

Optie 2: E-tickets. Sommige clubs of evenementen werken alleen met e-tickets. We sturen je de e-tickets per e-mail in de week voorafgaand aan de wedstrijd, voordat je naar de evenementenstad reist. Dan kan je het ticket thuis uitprinten. Check hierbij altijd goed de ‘Ongewenste Map’.

Optie 3: Mobiele tickets. Sommige locaties bieden alleen zogenaamde mobiele tickets aan. Dit is een bestand dat alleen kan worden geopend op een smartphone met een wallet erop. Op de meeste smartphones is bij de eerste installatie een wallet geïnstalleerd. Samen met de mobiele tickets zullen wij een volledige instructie geven, die je op tijd per e-mail ontvangt.

Optie 4: Box Office Collection: Er zijn locaties of evenementen waar de tickets alleen kunnen worden afgehaald bij het officiële verkooppunt van de locatie. We hebben één hoofdnaam nodig om de locatie door te geven en de reservering te regelen. Op vertoon van een identiteitsbewijs met foto kunnen de tickets worden opgehaald. De volledige instructies worden op tijd naar jou verzonden om ervoor te zorgen dat je voldoende tijd hebt om de tickets op te halen.

Wanneer moet ik mijn hotelgegevens opgeven om ervoor te zorgen dat de tickets op tijd worden bezorgd?

Wij begrijpen dat je tijdens het boeken van de tickets op onze website misschien geen hotel hebt geboekt. Wij vragen je jouw gegevens direct na het boeken van jouw accommodatie te verstrekken. Als er helemaal geen accommodatie is in de stad van het evenement is, laat het ons dan weten, zodat ons logistieke team een andere manier kan regelen om jouw tickets te bezorgen.

Wat moet ik doen als het hotel mijn pakket niet kan vinden tijdens het inchecken?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons noodnummer. Dit telefoonnummer wordt jou na het boeken verstrekt. Wij hebben volledige informatie over wie het pakket bij de receptie heeft ontvangen, de datum en tijd van levering en een handtekening van de persoon die heeft getekend. Zo kunnen wij altijd de envelop vinden.

Hoe ontvang ik mijn tickets als ik op de wedstrijddag in de stad van het evenement aankom?

Indien het niet mogelijk is om jouw tickets bij het hotel af te leveren, zorgen wij ervoor dat je de tickets op je huisadres ontvangt voor je naar de stad van het evenement afreist, mits wij de kaarten op tijd vanuit de club ontvangen. We kunnen zelfs een Box Office Collection regelen voor de evenementen die papieren tickets verstrekken. In dat geval kunnen de tickets op de speeldag direct naast het stadion worden opgehaald. We zullen dit op tijd communiceren in overleg met de klant.

Naar het stadion gaan

Hoe laat moet ik het stadion of de locatie betreden?

Op de productpagina’s vind je specifiekere informatie over openingstijden van de lounges en bars (indien inbegrepen in je hospitality-pakket). De meeste stadions zijn tweeënhalf uur voor de aftrap open. Kom vroeg om drukke tijden van het openbaar vervoer en veiligheidscontroles rondom het stadion te vermijden.

Wat is de beste manier om van het stadscentrum naar het stadion te reizen?

Het hangt echt van de stad af, maar als je vroeg wilt gaan, kun je het beste met de taxi of Uber bij het stadion komen. De metro is ook een goede optie, bij de meeste stadions of locaties is er een metrostation op loopafstand. Op wedstrijddagen kan het in het stadscentrum en in het verkeer erg druk zijn. Kom vroeg om problemen of stress te vermijden.

HOTEL

Kan de reisdatum tijdens het boekingsproces worden gewijzigd?

Ja, het is mogelijk om de reisdatum tijdens het boekingsproces te wijzigen. Houd er echter rekening mee dat de reistijd is afgestemd op de (waarschijnlijke) start- (en eindtijd) van de wedstrijd, dus je kunt niet later reizen dan aanbevolen. Dit zorgt ervoor dat je de wedstrijd niet mist.

Is het hotel dicht bij het stadion?

Meestal ligt het hotel niet te dicht bij het stadion. Het merendeel van de stadions bevindt zich in gebieden buiten het stadscentrum die niet altijd prettig zijn om te verblijven. In de meeste gevallen kiezen we voor een hotel in andere wijken die dichterbij of in het centrum liggen. Hierdoor kun je zowel van de stad als van de wedstrijd genieten.

Waarom verandert de hotelselectie op jullie site?

Ons zoek- en boekingssysteem is real-time gekoppeld aan de reserveringssystemen van de hotels. Dit betekent dat alleen degene met beschikbaarheid worden weergegeven. Zodra een hotel volgeboekt is, verdwijnt het direct van onze site en daarom kan de selectie per zoekopdracht verschillen. Dit zorgt er echter voor dat er geen kans op een dubbele boeking is en dat je altijd verzekerd bent van het hotel dat jij tijdens het boekingsproces hebt gekozen.

Is de prijs van het hotel inclusief ontbijt?

In stap 1 van het boekingsproces kan je kiezen of je wel of je het ontbijt inbegrepen wilt hebben.

Hoe laat kan ik inchecken in het hotel?

Je kan bij aankomst direct inchecken en, indien nodig, jouw bagage bij het hotel achterlaten voordat je naar de wedstrijd of stad gaat. Het kan zijn dat je nog niet naar jouw kamer kan omdat de meeste hotels pas vanaf 14:00 uur toegang verlenen. Dit komt doordat de kamers in de ochtend worden schoongemaakt. Als jouw kamer de avond ervoor echter niet is gebruikt, kan je bij aankomst direct naar jouw kamer gaan.

Hoe voer ik mijn kamer voorkeuren in?

Bij het boeken van een kamer voor meer dan twee personen, zal ons zoek- en boekingssysteem naar jouw kamer voorkeuren vragen. Meer informatie hierover vind je in de bevestigingsmail.

Betaling

Is het veilig om online te betalen bij P1 Travel?

Bij P1 Travel is het volkomen veilig om online te betalen. Het betalingsproces is beveiligd door VeriSign SLL (Secure Socket Layer) en SET (Secure Electronic Transaction) en vindt plaats op een beveiligde server. Een veilige verbinding wordt aangegeven door het hangslotpictogram in de adres-/ URL-balk van jouw browser. Bovendien worden jouw betalings- en bankgegevens nooit opgeslagen.

Wat zijn de verschillende betaalmethoden?

Je kan met meerdere creditcards betalen: Visa, American Express, Mastercard. In Nederland accepteren wij ook iDEAL betalingen.

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn boeking?

Je dient onmiddellijk na voltooiing van het betalingsproces een bevestigingsmail te ontvangen. Als je er geen ontvangt, controleer dan de map met ongewenste e-mail. Als je de mail nog steeds niet kan vinden, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht?

Nee, het herroepingsrecht voor online aankopen is niet geldig voor reizen. Het is ook niet mogelijk om het contract voor de levering van onze diensten zonder geldige reden te beëindigen. Wanneer je tickets of een arrangement boekt, worden er verschillende reiscomponenten aan je naam toegewezen en kunnen deze dus niet worden geannuleerd. Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden waarin we de regels uitleggen die van toepassing zijn op onze tickets en pakketten.

Overige

Heb ik een identificatie nodig bij het betreden van de locatie?

Wij raden iedereen altijd aan om een geldig identiteitsbewijs met foto mee te nemen om problemen bij het betreden van het stadion te voorkomen. Indien tickets op de wedstrijddag moeten worden afgehaald bij de officiële kassa, is een identiteitsbewijs met foto vereist om de tickets te verkrijgen.

Het pakket is zoekgeraakt in het hotel of met de beveiligde post, wat nu?

In het geval dat een pakket met de post verloren gaat, zorgen wij ervoor dat vervangende tickets worden bezorgd of op de wedstrijddag kunnen worden opgehaald bij de kassa. Wij zullen dit op tijd communiceren.

Zijn transfers van de luchthaven naar het stadion of hotel inbegrepen?

Transfers zijn niet inbegrepen in jouw pakket. Je krijgt echter in de reisbescheiden uitgebreide informatie over het openbaar vervoer, inclusief een routebeschrijving naar het stadion en hotel. Je kan ook een taxi nemen als je dat wilt. Tevens kunnen wij de transfer voor je regelen. Neem per e-mail contact met ons op voor een offerte voor de transferservice. Nadat je de offerte heeft ontvangen, kan je beslissen of je de transferservice aan jouw boeking wilt toevoegen.

Wanneer wordt de wedstrijdtijd definitief?

Dit verschilt per land. Het wedstrijdschema en de tijden zijn alleen bedoeld om jou een indicatie te geven bij het boeken van jouw tickets of arrangement. In de loop van het seizoen kunnen wedstrijden van tijd of zelfs van dag veranderen. Dit komt door live tv-uitzendingen of Europese verplichtingen. In Spanje wordt de starttijd bijvoorbeeld slechts 3 weken van tevoren aangekondigd. In andere landen is meestal 2 tot 4 weken.

Is het mogelijk om een ​​sportreis of kaartjes cadeau te doen?

Ja dat kan. Je kan zelfs de waarde van de cadeaubon kiezen en deze door ons laten personaliseren! Zie de pagina ‘Cadeaubon’ voor meer informatie over hoe je iemand kaartjes voor een evenement cadeau kunt doen.

Sommige leden van onze groep willen wel op reis, maar niet naar het evenement. Is dat mogelijk?

Ja, dit is meestal mogelijk. Neem contact met ons op en laat ons weten om welk evenement dit gaat, dan kijken we hoe je kunnen helpen voor een reis op maat.

WEBSITE

Gebruikt jullie website cookies?

Ja, onze website maakt gebruik van cookies. Als je geen cookies wilt ontvangen, kun je deze eenvoudig uitschakelen door de instellingen in jouw browser te wijzigen. Raadpleeg het ‘Help’-menu van jouw browser voor informatie over hoe je dit kan doen.

Hoe waarborgt P1 Travel mijn privacy?

Wij beschermen jouw persoonlijke gegevens en privacy in overeenstemming met de huidige geldende wetgeving. Dit betekent dat we jouw gegevens nooit zullen doorgeven aan derden. In ons Privacy beleid lichten we onze procedure toe en hoe we omgaan met jouw gevoelige informatie.

Wordt mijn surfgedrag op jullie website geregistreerd?

Ja, wij registreren jouw surfgedrag, maar alleen om de surfervaring op onze site te verbeteren. Deze informatie bevat geen persoonlijke (privacygevoelige) gegevens en wordt alleen intern gebruikt door P1 Travel.

Equipo Voetbalreizen

Waarom neemt P1 Travel Equipo Voetbalreizen over?

P1 Travel groeit hard binnen de sport- en evenementenbranche. Door deze overname kan het sportreisbureau zijn naam versterken en beter voorzien in de vraag van sportfans vanwege het bredere aanbod.

Ik heb een voucher bij Equipo Voetbalreizen, wat gebeurt hiermee?

De vouchers worden overgenomen door P1 Travel en behouden hun waarde en geldigheid. De vouchers kunnen op het gehele aanbod van P1 Travel ingewisseld worden.

Wanneer eindigt de SGR-garantie op mijn voucher?

De SGR dekking is direct komen te vervallen na overname doordat P1 Travel geen partner is van SGR. Dit betekent natuurlijk niet dat de waarde van de voucher is komen te vervallen. Deze blijft dan ook geldig. Het recht op terugbetaling van de voucher blijft dan ook behouden.